tisdag 14 juli 2009

Stockholm 2009

Har varit bakis idag, inte så där sjukt bakis men lite halvt bakis, det är småsaker som irriterar mig och man får lite sura uppstötningar lite då och då, man är klumpig när man cyklar, man är klumpig när man tvättar, man är klumpig när man ska göra en deg. Vilken jävla skit dag.

Igår var det mycket trevligare då hade jag sällskap nu är jag helt själv. Känns inget vidare.
Jag gillar iförsig att vara själv, men inte nu.

Jag brukar alltid sitta på balkongen på kvällarna, men det verkar bara vara jag som gör det här i mitt område. Vad gör alla andra? orkar man verkligen kolla på tv i den här värmen?
Jag älskar denna balkong, man kan surfa, man kan äta, man kan grogga, man kan snusa, man kan läsa, man kan sova, man kan stirra, man kan lyssna och man kan spotta.

Ut på balkongerna människor, sitt inte inne och häcka.

Inga kommentarer: